BEA Experience

Stichting BEA biedt de mogelijkheid een BEA Experience op maat te beleven. Dit is een ideaal evenement voor uw bedrijfsuitje, teambuilding, organisatiebezoek of voor een leuke dag met een gezellige groep mensen.

Stichting BEA kan u een actieve dag aanbieden met een verscheidenheid aan sporten, waaronder voetbal, volleybal, basketbal, tafeltennis en badminton. Wilt u ervaren hoe het is om te sporten en/of bewegen met een beperking? U heeft bij Stichting BEA de mogelijkheid verschillende aangepaste sporten uit te proberen. Hierbij kunt u basketballen in een rolstoel, zittend volleyballen, een balsport genaamd boccia spelen en handbiken. De verschillende onderdelen worden begeleid door een sportinstructeur en er is EHBO hulp aanwezig. Bovendien zijn er aanvullende opties mogelijk, zoals een rondleiding door het revalidatiecentrum, opties betreffende het sportevenement en een eventuele prijsuitreiking. Aansluitend kunt u in ons sfeervolle sportcafé genieten van een borrel, lunch, high tea of buffet.

De BEA Experience biedt uitgebreide mogelijkheden en er wordt graag in overleg een aanbod op maat samengesteld.

Meer informatie
Meer weten over de BEA Experience? Neem dan contact op met: Secretariaat Sportcomplex BEA.
Email: sportcomplex@umcg.nl.
Telefoon: 050-3610907