Kinderfeestje!

Verjaardagsfeestjes kunnen op leuke wijze georganiseerd worden in Sportcomplex BEA. Het kinderfeestje-arrangement van Stichting BEA bestaat uit een uur zwemmen of gebruikmaken van de sporthal en daarna frietjes of pannenkoeken eten in een feestelijk versierde vergaderruimte. Het zwembad of de sporthal is alleen voor het feestje beschikbaar. In zowel het zwembad als de sporthal zijn diverse spelmaterialen beschikbaar. Daarnaast kan de bodem van het zwembad op gewenste hoogte worden ingesteld, waardoor het arrangement ook voor jonge kinderen geschikt is. Na afloop van het feestje krijgen de kinderen nog een ijsje mee en kan er, indien gewenst, nog gebruik worden gemaakt van het sport- en beweegplein buiten.

Met een kinderfeestje bij Stichting BEA ondersteunt u kinderen met een lichamelijke beperking of chronische ziekte.

Tarieven
De prijs voor het kinderfeestje is €155,- incl. BTW voor 10 kinderen. Wilt u met een groep van meer dan 10 kinderen komen, dan is er een meerprijs van € 12,50 incl. BTW per kind.

Meer informatie
Meer weten over het kinderfeestje of reserveren? Neem dan contact op met: Secretariaat Sportcomplex BEA.
Email: sportcomplex@umcg.nl.
Telefoon: 050-3610907