Over Matchpoint Sportmaatje

In 2023 is Matchpoint Sportmaatje opgericht. Aanmelden is mogelijk vanaf 25 maart 2023. Matchpoint Sportmaatje is een samenwerking tussen UMCG Centrum voor Revalidatie locatie Beatrixoord en de Stichting BEA. Het doel van Matchpoint Sportmaatje is sporters met een lichamelijke beperking en hulpvraag ten aanzien van sporten of bewegen, te koppelen aan een vrijwilliger. Uit een enquête onder deze sporters is namelijk gebleken dat er vaak behoefte is aan ondersteuning bij het sporten door een maatje. Én dat ze bij het vinden van een sportmaatje graag hulp willen van Beatrixoord. Vanuit deze vraag is Matchpoint Sportmaatje ontstaan. Ons doel: een goede match tussen sporter en sportmaatje realiseren waarna de sportmaatjes samen verder gaan sporten en plezier hebben!

Matchpoint Sportmaatje is een project van het UMCG Centrum voor Revalidatie Beatrixoord in samenwerking met de Stichting BEA. Wil je meer informatie of je aanmelden? Stel gerust je vraag via: matchpointsportmaatje@cvr.umcg.nl