Melanie Zunneberg

Wie ben ik? Mijn naam is Melanie. Ik ben geboren op 21 maart 2004. Ik woon in Hattem. Ik ben geboren met Spina Bifida waardoor ik o.a. moeite heb met mijn evenwicht.

Mijn sport: Handbiken

Mijn ambitie: Ik zit in het Johan Cruyff Foundation Talententeam. Sinds 2020 rijd ik nationale en internationale wedstrijden en mag ik af en toe mee op trainingsstages. Mijn doel is om zover mogelijk aan de top te komen!

Wat ik verder doe: Ik loop 4 ochtenden per week stage in Zwolle en ga 1 ochtend per week naar school. Op deze manier heb ik de middagen vrij om te kunnen trainen.

Melanie en Stichting BEA: Sinds eind 2020 train ik met de BEA Handbikegroep, wanneer mijn andere trainingen dat toelaten. Het is een fijne groep en iedereen is even enthousiast. Super mooi om te zien hoe hecht de groep is. Er worden goede trainingen gegeven en er wordt per persoon gekeken wat diegene aankan. De trainingen zijn afwisselend en soms zwaar, maar dat maakt het juist leuk!

Meer weten over mij? Bekijk mijn eigen Facebookpagina via: Melanie Zunneberg